Customer Care Medewerker Franstalig (32-40 uur)
Bedrijfsomschrijving
Habufa Meubelen (www.habufa.nl) in Hapert is het moederbedrijf van de succesvolle meubelmerken Henders & Hazel, XOOON, Happy@Home en het decoratiemerk COCOMaison. Deze merken hebben nationaal als internationaal een stevige marktpositie en Habufa Meubelen is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels. Naast deze merken heeft Habufa ook nog een vrije collectie met producten, die door meubelretailers over de hele wereld worden verkocht.
Als organisatie is Habufa een bedrijf met een no-nonsense karakter. Een typisch Brabants familiebedrijf waar met liefde gewerkt wordt aan het gezamenlijke doel: optimale klanttevredenheid. Door de korte communicatielijnen binnen de organisatie zijn we in staat om snel te schakelen en ons aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden, wat in deze tijd een absolute must is.
Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie van de diverse merken, maar ook aan de inzet van 380 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars, zijn de basis van het succes.
Functieomschrijving
Als Customer Care Medewerker Franstalig ben jij hét aanspreekpunt voor consumenten van Henders & Hazel, Xooon en COCOMaison. Je maakt deel uit van een betrokken team van zes collega’s en weet als geen ander hoe je klanten te woord staat, hun vragen beantwoordt en problemen oplost. Of het nu gaat om een klacht, een compliment of een claim: jij gaat door tot je een passende oplossing hebt gevonden. Je schakelt moeiteloos tussen verschillende communicatiekanalen zoals telefoon en e-mail, en helpt klanten uit diverse – vaak Franstalige – landen met evenveel aandacht en betrokkenheid. Dankzij jouw scherpe blik signaleer je storingen in processen, producten of procedures en kaart je verbeterpunten direct aan. Ook houd je trends in klantvragen in de gaten om onze service continu te verbeteren. Met jouw inzet en oplossingsgerichtheid weet je de verwachtingen van onze klanten keer op keer te overtreffen.
Functie-eisen
Jij bent misschien wel onze nieuwe Customer Care Medewerker als je:
- Beschikt over minimaal mbo werk- en denkniveau.
- Ervaring hebt in een klantenservice of vergelijkbare rol.
- Zowel de Nederlandse als de Franse taal uitstekend beheerst.
- Een dienstverlenende, klantvriendelijke, commerciële, ondernemende en professionele instelling hebt.
- Aantoonbare affiniteit hebt met de interieurbranche.
- Minimaal 32 uur per week beschikbaar bent.
- Woonachtig bent in de omgeving van Hapert.
Arbeidsvoorwaarden
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een marktconform salaris.
- Premievrij pensioen en aanvullende verzekeringen, omdat wij het belangrijk vinden om ook goed voor onze mensen te zorgen naast het werkende leven.
- Dagelijks verse lunchgerechten op kantoor.
- Gratis fruit op kantoor.
- Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
- Deelname aan fietsplan met beloningschallenge.
- Werkgeversbijdrage aan de bedrijfsfitnessregeling.
- Personeelskorting op onze prachtige producten.
Solliciteren en dan?
Habufa wordt door Sprint Intermediair ondersteund bij de werving en selectie voor deze vacante functie. Ben je geïnteresseerd en voldoe je aan de eisen zoals vermeld in bovenstaand profiel? Solliciteer via de website van Sprint Intermediair.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Florian Bakels op 06-22412028.
13-05-2025